ריהוט וינטג' לבית

ריהוט וינטג'

ריהוט וינטג' הוא ריהוט לא צעיר אך גם לא עתיק. הריהוט צריך להיות בן שלושים עד מאה שנה כדי שאפשר יהיה להחשיב אותו כוינטג'. הרהיטים הפופולריים אשר עונים על הגדרה זו הם בעיקר משנות העשרים של המאה הקודמת. מכאן אפשר להבין כי מדובר בריהוט משומש שלרוב עבר תיקון או שיפוץ כדי שהוא יוכל לשמש את מי שמכניס אותו לבית. היתרון של ריהוט זה הוא שאפשר לשלב אותו בבית או במשרד ובעזרתו להעניק למרחב מראה מיוחד ויוצא דופן כיוון שלא מדובר בריהוט משרדי. למרות זאת, ישנם כמה דברים שכדאי להתייחס אליהם ברגע שרוכשים את הריהוט וזאת בעיקר כי מדובר בריהוט משומש ולרוב גם ישן.

איכות הריהוט

אחד הדברים שיש להתייחס אליהם כאשר מחפשים אחר ריהוט וינטאג' לבית הוא האיכות של הריהוט. אי אפשר לצפות מהריהוט שיהיה זהה לחדש אבל אפשר להשתמש בו. לכן, אין צורך להיבהל מרהיט שיש עליו שריטה אך יש לבחון בקפידה שהריהוט שלם ואפשר להשתמש בו לאחר תיקון או שיפוץ קל.

עיבוד לאחר רכישה

אפשר למצוא ריהוט וינטג' שעבר עיבוד ואפשר לרכוש ריהוט במטרה להעביר אותו עיבוד. את העיבוד אפשר לעשות אצל בעלי מקצוע המתמחים בכך ואפשר גם לבצע לבד למי שמבין ומתעניין בתחום. אף על פי שאפשר לבצע עיבוד של הריהוט חשוב מאד לוודא כי הריהוט איכותי מספיק כדי לעשות את התהליך ובוודאי לבחון כי הוא לא שבור או פגום.

היכנסו וצפו! רעיונות לרהיטים תעשיתיים בסנגון וינטג' לבית או למשרד:

חיפוש אחר מציאות

כדי למצוא ריהוט וינטג' שמתאים לבית יש לחפש אחר מציאות שיכולות להתאים לו. אפשר לחפש אחר חנות המתמחה בתחום ולעקוב אחריה ואף לבקש מהחנות לעזור בחיפוש עצמו ולדווח בכל פעם שנראה כי מגיע ריהוט שיכול להתאים לכם.