שידות עץ לכל מקום

שידות עץ יכולות להיות יעילות מאד בבית ולהוסיף למראה שלו מבחינה עיצובית. השידות יכולות להתאים למקומות שונים בבית וזאת לאחר בחינת המידות שלהן ושל המקום וכן לאחר בחינה של איזה עיצוב אתם רוצים ליצור במקום. השידות הן פריט עיצובי שיכול להשתלב כמעט בכל חלל ואם לא חשבתם להכניס אותן אליכם הביתה זה הזמן לשנות את דעתכם.

שידות לחדרים

אחד הפתרונות הטובים עבור יצירת מקום אחסון נוסף בחדר הוא הכנסת שידות עץ לחדרים. השידות יכולות להיות מושלמות בתור פינת איפור בחדר שינה, הן יכולות לשמש מקום אחסון נוסף ואפשר למצוא שישנו מגוון של שידות במידות שונות וכל אחד יכול למצוא את השידה המתאימה לו ביותר מבחינת הנראות שלה, המקום בחדר והטעם האישי שלו.

שידות בחללים המרכזיים בבית

החללים המרכזיים בבית הם החללים שלא שייכים לאחד מבני המשפחה והחללים בהם כולם עוברים (ולא פעם גם האורחים שנכנסים אל הבית). שידות עץ יכולות להיות מונחות בכניסה לבית, הן יכולות להיות מונחות במסדרון וכמובן גם בסלון או בחלל האוכל. היתרונות של שידות עץ רבים וביניהם מקום אחסון נוסף, מעמד ועיצוב של החלל.

שידות עץ המתאימות גם למשרד

שדרוג המשרד יכול להתבצע בצורות שונות ואחת מהן היא הכנסה של רהיטים וגם שידות עץ. השידות יכולות להיות בכניסה למשרד או חלק בלתי נפרד ממנו, תלוי במרחב של המקום ותלוי בדרישות של המשרד עצמו ואופן התפקוד בו. השידות יכולת להיות שימושיות מאד ולהכניס עיצוב מיוחד כאשר אפשר למצוא סוגים שונים של שידות, גדלים שונים וגם סוגים שונים של עץ שמהן מכינים את השידות ואלו יכולים לשדר כל מה שחשוב לשדר במשרד; רצינות, קבלה, יצירתיות ועוד.

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
HE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}