בגדי ים ביקיני

הכנה לקיץ עם בגדי ים ביקיני

הקיץ מגיע ואיתו מתחילים התכנונים לקראת החופשה השנתית וההכנה לשבתות בחוף הים על כל המשתמע מכך. אין כל צל של ספק, כי אחד הדברים החשובים ביותר בהכנה לקראת הקיץ הוא ההצטיידות בבגד ים שיתאים לשפע התירוצים וההזדמנויות שיופיעו בדרכנו במהלך העונה הכל כך חמה אשר מצפה לנו כאן ממש ממש בקרוב. יש לציין את העובדה המשמחת ביותר, כי מותגים רבים מציעים מגוון של בגדי ים בדגמים ועיצובים שונים ומגוונים כאלה ואחרים, החל מבגדי ים שלמים, דרך טנקיני ועד הביקיני המוכר לכולם כמובן. כל אחת יכולה למצוא בגדי ים ביקיני המתאימים למבנה גופה ולסגנון המועדף עליה.

 מגוון סגנונות של בגדי ים ביקיני

בגדי ים זמינים כיום בעיצובים מרהיבים, צבעים מיוחדים וסגנונות מתוחכמים. כך שכל אחת יכולה למצוא את בגד הים המושלם עבורה. מי שמעדיפה בגד ים שלם, צנוע וסולידי יותר, תוכל למצוא עיצובים שונים ומגוונים בצבעים קלאסיים. מי שמחפשת דווקא ביקיני סקסי יכולה למצוא את בגד הים שלה בין מגוון בגדי ים צבעוניים, עם הדפסים או תוספות מיוחדות. ברוב הגזרות תוכלו למצוא טווח רחב של מידות, כך שהן מתאימות לכל אישה, בכל גיל ומבנה גוף.

 חופשה משפחתית או עסקית

חברות האופנה הגדולות מציעות בקיץ הזה קולקציות בגדי ים מיוחדות ומנקרות עיניים. חזיות הביקיני הקלאסיות שינו את פניהן בשנים האחרונות והמגוון המכובד כולל קולר, סטרפלס או רצועות קשירה. הצבעים זוהרים וההדפסים מרהיבים. בגדי ים שונים מתאימים גם לאירועים שונים וסביר להניח כי ביקיני שתבחרי ללבוש בנופש העסקי הבא יהיה שונה מזה שבו תתעטפי בחופשה הבאה בחוף אקזוטי.

 בגדי ים ביקיני – מה עדיף, רטרו או מודרני?

מגוון דגמי הביקיני כיום הוא מרשים ביותר. הדגמים השונים מציעים סגנונות מיוחדים המושפעים מגובהו של התחתון, עיצוב החזיה, השימוש בתוספות כמו חרוזים, פאייטים ואבנים, וסוגי הקשרים. ביקיני מדגם רטרו מאופיין בפס גבוה וחזייה בעלת רצועה עבה, הדפסים פרחוניים ועדינים מעניקים מראה רומנטי וצעיר ואילו צבעים מטאליים ובדים נוצצים נותנים תחושה מודרנית יותר.