בגדי ים שלמים

התאמת בגדי ים שלמים לתסרוקת

מבין המגוון הרחב של סוגי בגדי ים אפשריים לנשות ישראל, הרי שאין כל צל של ספק כי בגדי ים שלמים עשו כברת דרך גדולה מאד בשנים האחרונות, והם מציעים לציבור הנשים מגוון של בגדי ים יפיפיים ומיוחדים לא פחות מבגדי ים ביקיני המוכרים והפופולאריים.

אם כן, נראה כי בחורה אשר מעוניינת לנצל את ימי השמש וללבוש בגדי ים שלמים יכולה למצוא סל פתרונות מגוון ביותר עבור עיצוב השיער. כיום ניתן לבחור תסרוקות המתכתבות בצורה מושלמת עם בגדי ים שלמים. במידה ומדובר על בגד ים בהיר בצבעים כמו צהוב, כתום או תכלת, מומלץ לשמור על תסרוקת קצרה או לכל הפחות לאסוף את השיער לקראת היציאה לים ולבריכה. לעומת זאת, בגדי ים שלמים בצבעים כהים ישתלבו טוב יותר עם שיער פזור.

מה קשורה התסרוקת לבגד הים?

הסיבה לקשר בין בגדי ים לבין תסרוקות נעוצה באופן בו בנוי גוף האישה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, בגדי ים שלמים אינם מונעים מראה זוהר ומרשים. מהבחינה הזו מאפשרים בגדי הים הבלטה של הנשיות בכל גיל. בגדי הים מתאימים לילדות, נערות, בחורות ואפילו נשים מבוגרות המעוניינות ליהנות מהשמש הקיצית של ישראל.

התאמת התסרוקת לאירוע

על מנת להתאים בין בגדי ים לבין התסרוקת יש צורך בשמירה על מספר כללי מפתח. הכלל הראשון הוא התאמה של התסרוקת אל סוג האירוע: במידה ומדובר על מסיבת בריכה או על אירוע חברתי אחר, התסרוקת צריכה להיות גם יפה וגם נוחה. לעומת זאת, בגדי ים הנלבשים לצורך שיזוף קצר בשמש מאפשרים תסרוקות נינוחות יותר ולא מחייבים השקעה באקססוריז.

שמירה על פרופורציות

כלל נוסף מחייב שמירה על פרופורציות. למרות שכדאי לשלב בין בגדי הים לבין התסרוקות, מאוד לא מומלץ להגזים. אי אפשר ללכת לים עם תסרוקת המתאימה לאירוע או לעבודה, ולהיפך. לסיכום, זכרי להכיר במאפיינים של כל אירוע חברתי ולהתאים בינו לבין התסרוקת והלבוש. הדרך הנכונה לממש את הפוטנציאל של בגדי ים היא להכיר את האפשרויות ולא לפחד להתנסות.