בגדי ים שלמים

למי בגדי ים שלמים מתאימים?

כאשר את רוצה לבחור לעצמך בגד ים כל שהוא לקראת עונת הקיץ הקרבה ובאה, הרי שאת ניצבת מול שתי אפשרויות מרכזיות. אפשרות אחת היא כמובן, בגד ים בסגנון של ביקיני, והאפשרות השניה היא לרכוש בגדי ים שלמים. יש מי שתופסות את בגדי הים השלמים כשייכים להיסטוריה, אך דווקא בשנים האחרונות הם זוכים לעדנה מחודשת ללא כל צל של ספק. יותר ויותר נשים מגלות את הקסם של בגדי ים שלמים ובוחרות דווקא בהם. אבל מה יש בהם אשר הופך אותם למושלמים ויפים כל כך?

 מחמיא לכל גוף וגוף

אחת התכונות המרכזיות של בגדי ים שלמים זה בכך שהם תמיד מחטבים מאד ומחמיאים מאד. אחרי הכל, נשים בכל גיל ובכל צורת גוף אוהבות ללכת לים ולבריכה, והן זקוקות לבגד ים מתאים. בעוד שהביקיני חושף הרבה, הרי שבגד הים השלם הוא הרבה יותר מתוחכם ממנו. אפשר לבחור בגד ים שלם אשר יעצב את הגוף שלך בצורה מאד מסוימת, וידע להבליט את מה שיפה בו, ולהסתיר את מה שפחות ללא כל ספק.

 מגוון של עיצובים שונים אשר מחכים לכן

בניגוד לנהוג לחשוב, בגדי ים שלמים לא מתאימים אך ורק לנשים אשר מעוניינות לשמור על הצניעות שלהן (אם כי ישם בהחלט גם דגמים כאלו אשר עונים על המטרה). יש בגדי ים שלמים אשר יחשפו לא פחות מבגדי הביקיני. ההבדל הוא בכך שבגד הים השלם יוצר רציפות מסוימת לאורך כל הבגד. כיום יש עיצובים מיוחדים אשר חושפים לעתים חלק מסוים מן הבטן ומן הגב, בעיקר מהצדדים, מה שיוצר מראה סקסי ומושך מאד.

 שילובים ותוספות שונות בבגד הים

לנשים אשר מעוניינות יותר לשמור על הצניעות, קיימת אפשרות למצוא בגדי ים שלמים עם תוספות אשר מכסות יותר. ישנם בגדי ים אשר מגיעים ביחד עם תוספת של חצאית או טייץ, ולעתים אפילו תוספת מסוימת של שמלה במידת הצורך. הדבר מסייע להבליט את הנשיות, אבל גם לא לחשוף יותר מידי חלקים כאלה ואחרים של הגוף.