בחירה אינטואיטיבית של אבני מזל

הקדמה

כאשר מחלקים את אבני מזל לשניים עשר, על פי מספר חודשי השנה, מסתמכים על חלוקות שהיו נהוגות בתרבויות אסיאתיות עתיקות, כלומר חלוקת אבני המזל לסימני המזל האסטרולוגיים או בתרבויות אירופאיות אשר חילקו את אבני המזל לפי חודש הלידה. אולם, קיימת גם דרך בחירה נוספת, אינטואיטיבית יותר אשר גורסת כי אבני מזל של כל אדם צריכה להקבע באופן אינטואיטיבי על ידו, וכי הבחירה נעשית מתוך צורך רוחני המשפיע על האדם הבוחר באבן הספציפית באותה עת.

בחירת אבני המזל

יש הגורסים כי תהליך הבחירה של אבני מזל הוא מאוד משמעותי. אלו הטוענים כך, ממליצים להסתובב בין האבנים השונות ולהתרשם מיופיין, צבען וצורתן, מבלי להצטייד בטבלה ומבלי לקרוא את ההסברים הצמודים לכל אבן. יש לשים לב אלו מהאבנים הן המעניינות ביותר והמושכות ביותר. ישנה חשיבות רבה למשיכה זו כיוון שהיא מסמנת, עך על פי האמונה המיסטית, איזשהו צורך הקיים בנו שבגללו אנו נמשכים לאבן מסויימת. יש המדווחים כי אנשים בסופו של דבר חוזרים לאבן הראשונה בחנות אותה הרימו וכי תהליך בחירה זה של אבני מזל הספציפיות על פי האינטואיציה מתחיל את תהליך הריפוי והשינוי שלו האדם זקוק.

שימוש באבן המזל

משנבחרה אבן המזל, ישנם כמה כללי שימוש באבנים על מנת להעצים את השפעתן הטובה על האדם ועל הסביבה הקרובה לו. ראשית, אם מדובר באבני מזל הנבחרו לשם שינוי אישי, נפשי או בריאותי, מומלץ להסתובב עם האבן בצמוד לגוף. הנחת האבן רחוק מהגוף תחליש את ההשפעה הטובה שיש לאבן. אחת הדרכים לענוד אבנים בצמוד בגוף היא לענוד תכשיטים בהן שזורה אבן המזל. דרך נוספת היא להסתובב עם האבן הקטנה כשהיא מונחת בכיס.

אם רוכש האבן מעוניין בשינוי האנרגיה בסביבתו ולאו דווקא בעצמו, מומלץ לו לרכוש אבני מזל גדולות יותר, שהינן בעלת טווח השפעה נרחב יותר ולהניח אותה במקום בו הוא מעוניין שיחול השינוי. מיקום האבן אף הוא חשוב ביותר ויש לבחור את המיקום בהתאם להגיון ולשינוי המיוחל. לדוגמא, אם אנו שואפים לשינוי כלכלי, נרצה למקם את האבן בארנק, בין שטרות הכסף.