בריכות לילדים וההבדלים בינהן

היכרות עם ההבדלים הקיימים בין בריכות לילדים יכולה לסייע להורים שרוצים לפנק את המשפחה. הבריכות מבטיחות שעות ארוכות של הנאה וזמן איכות משותף, הן מעודדות את הילדים לבצע פעילות גופנית ולהוציא אנרגיה והן גם מתאימות לסוגים רבים של בתים פרטיים. אפשר לשים את הבריכות בחצר, במרפסת, בגינה או על הגג ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי בניית בריכה קבועה או הקמת בריכה זמנית.

ההבדל העיקרי בין סוגי בריכות לילדים הוא בצורה. הורים יכולים לבחור בריכה עגולה, מלבנית, מרובעת, אובלית או משושה וגם להשוות בין הדגמים שמיוצרים על ידי חברות שונות. פערי מחירים בין בריכות לילדים של חברות שונות עשויים להגיע לעשרות אחוזים. כמו כן, רצוי להתייעץ עם הילדים בעצמם ולשאול אותם איזה בריכה הם מעדיפים. כך ניתן להבטיח את שיתוף הפעולה שלהם ואת ההתלהבות מהבריכה בטווח הקצר והארוך.

מפרט טכני ושיקולי בטיחות

מבחינת מפרט טכני, הבדלים בין בריכות לילדים באים לידי ביטוי באורך, בקוטר, בנפח ובגובה. את המידות של הבריכה אפשר לבדוק באמצעות המידע המפורסם על ידי היצרן. המידות הספציפיות צריכות להתאים למקום שבו מתכוונים לבנות את הבריכה ולגיל הילדים. בריכות גדולות לא מתאימות לילדים קטנים שלא יודעים לשחות, ולהיפך. בנוסף, התאמת בריכות לגיל הילדים לא באה על חשבון שימוש באביזרי ציפה ובטיחות.

הורים לילדים חייבים להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. עליהם להראות לילדים דוגמא אישית, להסביר להם על הסכנות שמגולמות בשימוש לא נכון בבריכה ולספק להם הדרכה מלאה. כדאי גם להקפיד על הפסקות יזומות של מנוחה ושתיית מים בצל אחרי שהייה בבריכה. חוץ מזה, אפשר לגדר בריכות לילדים כדי למנוע נפילת תינוקות או עוברי אורח.

בריכות לילדים