גדר לגינה – כיצד לבחור?

קיבלתם את ההחלטה שבקרוב אתם תתקינו גדר לגינה שיש בבית שלכם. כמובן שההחלטה להתקין גדר לגינה היא חשובה מאד, ויש לא מעט יתרונות לגדר – הן מבחינת דקורטיבית, אבל גם מבחינת ההגנה שהיא תוכל לספק לכם. כשאתם ניגשים למלאכת הבחירה, אתם מגלים שישנם עשרות אם לא מאות דגמים של גדרות לגינה שאתם צריכים מתוכם לבחור את הדגם הטוב ביותר. אז איך בכלל עושים את זה ויכולים להיות בטוחים שקיבלנו את הבחירה הנכונה?

כמה קריטריונים אשר יעזרו לכם

קודם כל, כשאתם ניגשים לבחור גדר לגינה אתם צריכים לחשוב מהו התקציב שלכם. כמובן שטווח המחירים של הגדרות הוא רחב מאד, ואפשר לבחור גדרות זולות במיוחד, לצד גדרות יוקרה. אתם צריכים לחשוב מהו הגבול העליון מבחינתכם במחיר למ"ר – ואז להכפיל את זה כמובן בשטח הגדר עבור הגינה שלכם. קח ובחשבון שהמחיר הסופי עבור גדר לגינה יעלה ככל ששטח הגינה גדול יותר, וזה חייב לבוא לידי ביטוי בחישוב הכללי.

כשבוחרים גדר לגינה צריך לחשוב מהו חומר הגלם שממנו הגדר תהיה עשויה. אפשר לבחור כיום בגדרות עץ, בגדרות אלומיניום, בגדרות במבוק, בגדרות ברזל, גדרות נירוסטה, ועוד. מעבר להיבט של המחיר כמובן שצריך לשים לב כאן להיבטים נוספים כמו למשל התחזוקה של הגדרות באופן קבוע (האם זו גדר שצריך לתחזק פעם בחצי שנה? פעם בשנה? לא צריך לתחזק כלל?). עליכם גם לשים לב לתנאי האקלים בסביבה שבה אתם גרים ולראות האם היא מותאמת לחומר שממנו מכינים גדר לגינה.

ויש כמובן גם טעם אישי

מובן שבבואכם לבחור גדר לגינה שלכם, אתם גם צריכים לחשוב מהו הטעם שלכם ומהו העיצוב שעליו אתם חולמים עבור הגינה שלכם – וכך אתם תדעו לבחור בסוף את הגדר הטובה.

גדר לגינה