גן אירועים מיוחד במרכז

גני אירועים נעשו עניין שבשגרה

כמה פעמים קיבלנו הזמנה לאירוע בגן אירועים במרכז? ניתן להניח כי רובנו קיבלנו לא מעט הזמנות כאלו במהלך חיינו ולפחות למראה חלק מההזמנות משכנו בכתפינו בשעמום או אפילו הצטערנו לקבל את ההזמנה וקבלנו על עוד ערב צפוי ומשעמם המתקרב ובא. אולם גני אירועים לא חייבים להיות כאלו. מי שיודע לחפש, יכול למצוא גן אירועים במרכז שיהיה ברמה אחרת וגבוהה הרבה יותר מכל גן אירועים רגיל. מי שיודע לחפש, יכול להגיע לגן אירועים שיהיה ברור לאורחים בו כבר מרגע הכניסה למתחם שהוא משדר משהו אחר – משהו ייחודי ורענן וצעיר.

מה הופך גן אירועים לייחודי?

אז מה בעצם הופך לגן אירועים מיוחד במרכז ויוצא דופן? כיצד הופכים חוויה רגילה של אירוע בגן אירועים לחוויה מענגת ובלתי נשכחת? ובכן, התשובה טמונה לא באלמנט אחד אלא בשילוב בין אלמנטים שונים. מה שהופך גן אירועים במרכז לכזה ייחודי הוא השילובים. ראשית, השילוב בין פנים וחוץ, הווי אומר מעבר חלק ונעים בין החלק הראשון של החתונה הכולל קבלת פנים וחופה ונערך לרוב בחוץ, בגן שהוא מצד אחד מעוצב בהקפדה ומצד שני מעביר ניחוחות של טבעיות וחוץ, לבין החלק השני של החתונה שנערך לרוב בתוך אולם האירועים. השני, שילוב קולינרי – בין טעם קלאסי מעודן ובין חידושים צעירים שישאירו את כל האורחים מרוצים. ולבסוף – השילוב באווירה, בין ההתרגשות והחשיבות שבחופה לבין הכיף וההתפרקות בריקודים.

היכנסו וצפו! טיפים מדהימים לתכנון חתונה:

עופרים הוא לא גן אירועים רגיל

עופרים הוא לא סתם עוד גן אירועים במרכז, אלא גן אירועים המציע שילוב נעים בין חוץ לפנים, בין מוזיקה ועיצוב המתאימים לאווירה הדרושה לאירוע, תוך הקפדה על הפרטים והספקת מנות אוכל מהשורה הראשונה.