דלתות אקוסטיות

דלתות אקוסטיות לבית

אם אתם זקוקים לבודד חדר מסוים בבית או בבית העסק מבחינת הנושא של רעשים שונים, הרי שמן הסתם אתם צריכים לרכוש עבורו דלת אקוסטית אשר נוצרה בדיוק לשם כך מן הסתם. אם כן, דלתות אקוסטיות הן דלתות אשר מבודדות מרעשים בין חדרים ומרעשים בשימוש הדלת עצמה. בעבר היו דלתות אקוסטיות שונות כאלה ואחרות אשר משמשות במקומות ציבוריים ומוסדות בלבד, ואילו היום ניתן להזמין דלתות כאלה גם לבית ליצירת אווירה שקטה ונעימה יותר. כל מי שיש לו בבית ילדים מתבגרים המאזינים למוסיקה חזקה או שמתקבצים עם החברים בחדר יודע עד כמה רעשים אלה יכולים להפריע למהלך החיים התקין בבית. על מנת להתגבר על מפגע זה ניתן להתקין דלתות אקוסטיות בבית כדי לצמצם את הרעש ולהורידו למינימום.

מה הם האלמנטים השונים אשר יוצרים את הבידוד מן הרעש

האלמנטים אשר יוצרים בידוד מרעש הם משקוף המותאם במדוייק לדלת בלי רווח בחלק התחתון של הדלת לרצפה, איטום גומי בכנף הדלת למניעת רעשי טריקת הדלת, וחומרי איטום המוכנסים לתוך הדלת במידה ומדובר בדלת שבנוייה ממסגרת בצורת תיבה חלולה.

  • גומי בועה מיוחד המותקן על כנף הדלת מבודד את רעשי הטריקה באופן מושלם על ידי יצירת לחץ קל על המשקוף שאינו מאפשר לאוויר לעבור, וכאשר האוויר לא עובר לא עובר הקול.
  • מילוי הדלת מסייע כמבודד טוב למעבר רעשים וקולות. דלתות פנים ניתנות למילוי כוורת או למילוי פלקסבורד שהוא מילוי מלא יותר ואקוסטי יותר המבודד מפני רעשים טוב יותר. בהזמנת דלתות פנים יש לבקש מילוי פלקסבורד ולוודא כי אתם מקבלים חומר איכותי ולא משהו שדומה לו בלבד.
  • דלתות אקוסטיות מגיעות בדרך כלל עם משקוף תואם כך שרמת האיטום היא מקסימאלית ויוצרת בידוד אקוסטי ברמה גבוהה במיוחד.
  • דלת אקוסטית מורכבת משש שכבות המיועדות להעניק בידוד אופטימאלי בין החדר לחלל הדירה ובין חלל הדירה לחדר. כלומר, מדובר על בידוד אקוסטי דו כיווני. בדלת אקוסטית משולב אטם אקוסטי כפול המאפשר בידוד עוד יותר טוב בין שני צידי הדלת.