דלתות פנים מעץ

דלתות פנים מעץ

דלתות פנים מעץ היום בשונה מהעבר תופסות מקום מאד מכובד בזמן קבלת ההחלטות בעת בניית בית חלונות או בין עיצוב הבית מחדש.  בעבר לא הושקעה מחשבה מאחורי כל דלת והשתמשו בדלתות פנים הכי בנאליות שהיו קיימות דאז בשוק העיצוב. כיום, דלתות מעץ מושקעות יותר, יפות יותר, עשויות מחומרי גלם הטובים ביותר, ניתן לקבל אותן בשלל גוונים ובשלל צורות שיתאימו באופן מוחלט להלך הכללי והעתידי של מראה הבית.

סגנונות

הטכנולוגיה המתקדמת של ימנו מאפשרת ומביאה לנו בשורה מרעננת ומתקדמת בהבנה של דלתות פנים מעץ. חסל סדר דלת לבנה עם ציפוי פורמייקה או לחילופין דלת עם מילוי של קרטון, הגיע עידן דלתות פנים מעץ עם מרקמים שונים, עם חריטות מורכבות פחות ומורכבות יותר, עמידות יותר לאורך שנים, מצופות במעכבי בעירה ועומדות בתקנים המחמירים שיש בארץ ובעולם בכלל. ניתן לבחור מתוך אין סוף סגנונות ולהתאים אותן באופן מוחלט לאופי העתידי של הבית.

איכות

כל יצרן נותן חשיבות עליונה לנושא איכות דלתות פנים מעץ ולכן כל הדלתות פנים עשויות מ- 100% עץ כאשר הלקוח יכול לבחור מתוך מגוון גדול של עצים כגון:  אלון, אגוז אפריקאי, אלמון, בוק, דובדבן וכדומה, כל סוגי העץ עוברים תהליכי בדיקה קפדניים ותהליך עיבוד בטרם קבלת מוצר מוגמר.

עלות

בעבר דלתות פנים מעץ היו יקרות לאין שיעור ולא כל אחד יכול היה להרשות לעצמו לרכוש אותן משתי סיבות עיקריות : חומר גלם יקר וזמן ייצור ארוך מאד. ייצור דלת אחת בעבודת כפיים קשה ומייגעת היה יכול לקחת זמן רב והיום הטכנולוגיה השתכללה ומאפשרת לתהליך להיות יעיל יותר. חומר הגלם עדיין יקר אך קיצור תהליך הייצור הוזיל משמעותית את המוצר המוגמר. אין ספק שדלתות פנים היום הן הלהיט החם ביותר בתחום עיצוב הבית