דלתות פנים

דלתות פנים

כל ילד יודע לצייר דלת כשהוא מצייר בית, אך דלת אינה רק אמצעי פונקציונלי ליצירת הפרדה בין חללים, היא גם בעלת תפקיד חשוב ביצירת עיצוב לבית ומתן מענה על הצרכים הפונקציונלים של הדיירים שחיים בו. בתוך המגוון הרחב של דלתות פנים ניתן לראות הבדל בין דלתות חדרים, דלתות לחדרי רחצה ודלתות הזזה. כל הדלתות שצוינו יכולות להיות דלתות פנים וכל אחת נותנת מענה שונה בחלל.

דלתות לחדרים

הבית מחולק בין חדרי הורים לחדרי ילדים וכמובן שיש בתים שיש להם גם חדרי משרד, משפחה ועוד חדרים לפי הצורך. בחיפוש אחר דלתות פנים לחדרי השינה יש לקחת בחשבון שהשינה היא הרגע המתוק של סוף היום והגיוני שנרצה בסופו של היום ליהנות משקט ופרטיות. דלתות אשר מיועדות לא רק לחלוקה בין החדרים אלא גם נותנות בידוד אקוסטי יוכלו לסייע ולהעניק תחושה של פרטיות בסוף היום.

דלתות חדרי רחצה

הדלתות של חדרי הרחצה אינן דומות לדלתות של שאר חדרי הבית. חדרי הרחצה הם חדרים לחים יותר מהחדרים הרגילים, מים ניתזים לצדדים והאוויר שפוגע בדלת מכיל גם הוא מים. לכן, חשוב לשים בחדרי הרחצה דלתות מתאימות לכך שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות גם באוויר הלח של חדר הרחצה.

דלתות מיוחדות

ישנם סוגים שונים של דלתות פנים ומעבר לכך שיש דלתות שמיועדות באופן ספציפי לחדרים או לחדר הרחצה, ישנן גם דלתות אשר נותנות מענה לצרכים מיוחדים של הבית. למשל אם המרווח של החדר אינו מרווח סטנדרטי יהיה עליכם לחפש אחר דלתות אשר מתאימות למרווח המיוחד. נוסף לגדלים המיוחדים ניתן למצוא גם דלתות פנים שהפתיחה שלהן היא לצדדים ולא לפנים החדר. דלתות הזזה יכולות לשמש לדוגמה בחדרי ארונות.