הארכת שיער ליצירת שיער ארוך ומלא

בעבר, אם היה לך שיער קצר ודק, לא היה לכך פתרון ממשי והיה צורך פשוט להתמודד עם גזרת הגורל. אולם, הטכנולוגיה בתחום תוספות השיער מאוד התפתחה בשנים האחרונות, והיא מאפשרת לכל אחת לקבל שיער ארוך ושופע במהירות ובקלות. הארכת שיער יכולה להתבצע במגוון שיטות שונות, קבועות וזמניות, שנותנות מראה טבעי במיוחד. כדאי לדעת שכשמוסיפים תוספות שיער, השיער נראה מלא יותר בנפח, ולא רק ארוך יותר.

הארכת שיער יכולה להתבצע במגוון דרכים

כל אחת יכולה לבחור את הדרך שמתאימה לה כשזה נוגע בהארכת השיער. אחת השיטות הנפוצות כיום היא הלחמת שיער, זוהי שיטה שמתבססת על הלחמה באמצעות חומרים שונים, שהם לרוב טבעיים ושומרים על הגמישות של השיער. שיטה זו מחזיקה זמן רב ומעניקה מראה טבעי במיוחד. כדאי לדעת שכיום קיימת גם שיטה של הלחמה בלייזר, אשר מקצרת את זמן הפעולה וגם כן מחזיקה מעמד זמן רב. שיטה נפוצה נוספת ליצירת הארכת שיער היא שזירה. בשיטה זו יוצרים צמות, ואליהן מחברים את התוספות. שיטה זו עשויה להיות זולה יותר מהאחרות אך היא מחזיקה מעמד קצת פחות זמן. אם מעוניינים בהארכת שיער לצורך אירוע של כמה שעות, השיטה המומלצת היא קליפסים. אלו הם התקני פלסטיק קטנים ועדינים שמחוברות אליהן תוספות השיער. ההרכבה של הקליפסים היא פשוטה וגם ניתן להסירם במהירות.

כדאי לבחור בתוספות שיער איכותיות

תוספות שיער יכולות להיות עשויות הן משיער טבעי והן מחומרים סינתטיים. חשוב לבחור בשיער איכותי שמראהו יתכתב עם המראה של השיער הקיים, גם מבחינת הצבע וגם מבחינת המרקם. הן שיער סינתטי והן שיער טבעי מגיעים במגוון איכויות, ואם בוחרים באיכות הטובה ביותר השיער ייראה מצוין לאורך זמן.