טבעות אירוסין זולות

האם אפשר למצוא טבעות אירוסין זולות?

אנו רגילים לחשוב כי על מנת לקנות טבעת אירוסין איכותית צריך לשבור תוכנית חיסכון, בשל העלויות הגבוהות של תכשיטים מקוריים וחומרי הגלם המאפיינים טבעות מן הסוג הזה. אך תתפלאו לגלות כי המציאות היא הרבה יותר מעודדת – בהחלט ניתן למצוא היום טבעות אירוסין זולות, יפות ואיכותיות אשר את מחירן הנמוך יהיה קשה לזהות. חשוב להבין כי המחיר של טבעות אירוסין זולות עומד היום על הטווח שבין 2,000 ל – 3,000 ש"ח, בעוד שטבעות יקרות יכולות להגיע למחירים מרקיעי שחקים.

איך אפשר לחסוך בכסף בצורה נבונה ביותר?

ראשית, יש לקחת בחשבון את עיצוב הטבעת – טבעות מעוצבות בעלות פיתולים בהחלט יעלו לא מעט אך טבעות אירוסין בעלות עיצוב בסיסי יוזילו את המחיר מבלי לפגום במראה היוקרתי התבקש מהטבעת. מהו מראה בסיסי? מדובר על טבעת אשר במרכזה משובצת אבן חן או יהלום. טבעות אירוסין זולות בעלות עיצוב בסיסי הן נעדרות עיטורים אך עם זאת, לעתים קרובות דווקא מדובר על יתרון משמעותי – ישנן לא מעט נשים שמחפשות דווקא את הטבעות בעלות המראה העדין והקלאסי בניגוד לטבעות ענקיות אשר מלאות בעיטורים שונים, ומשתלטות על האצבע כולה.בסופו של יום מדובר בטעמה של האישה ולכן רבים רוכשים טבעות קלאסיות ופשוטות מטעמים שאינם כלכליים.

ומה עם האבן שמשובצת?

כיום, עיצוב ואופנה לא בהכרח הולכים יד ביד עם יוקר אך עדיין מאפשרים יוקרה. אפשר לבחור טבעות אירוסין זולות שיהיו משובצות באבני חן ולא בהכרח ביהלומים. ישנן אבני חן בעלות מראה שקוף אשר מזכיר את היהלום, וכך שומרים על מראה יוקרתי במיוחד. כמו כן, ניתן לבחור צורת יהלום שנחשבת לזולה יותר – כמו שיבוץ של יהלום עגול (ולא בצורתו הקלאסית). אפשרות אחרת היא לבחור טבעות אשר בהן משובצים כמה וכמה יהלומים קטנים סביב המתכת מבלי לתת דגש ליהלום אחד גדול, מה שמוריד את המחיר.

לבצע סקר שוק

דרך יעילה נוספת לאתר טבעות אירוסין זולות היא לעשות סקר שוק בין התכשיטנים השונים אשר מציעים טבעות נישואין למכירה. בדקו את הדגמים האהובים עליכם, אשר נראה לכם שגם בת הזוג שלכם תאהב. כך תוכלו לבצע השוואות בקלות יחסית, לחסוך בכסף, ועם זאת לא להתפשר על האיכות של הטבעות.