טבעות אירוסין מושלמות

חיפוש ובחירת טבעות אירוסין

אם הגעתם להחלטה שאתם רוצים להתחתן ואתם מעוניינים להציע נישואין לבחירת ליבכם עליכם לבחור טבעת אירוסין עוד לפני שאתם מתכננים את רגע ההצעה. טבעות אירוסין זו מסורת יפה שמקיימים אותה רבים והיא מעידה על הקשר המשפחתי ההולך ונוצר בין שני בני הזוג לקראת החתונה ומעיד על מחוייבות. במאמר זה ננסה לעזור לכם לבחור טבעות אירוסין בצורה שתהיה נכונה לכם.

מתארסים? לטיפים נוספים על רכישת טבעות אירוסין לחצו כאן

הפרמטרים החשובים בבחירת טבעות אירוסין

חשוב להבין כי טבעת אירוסין היא טבעת שמשובצת ביהלום קטן ברוב המקרים וזאת לעומת טבעת נישואין שהיא לרוב מזהב וחלקה. כפי שכל אחד יודע טבעות ותכשיטים יש בטווחי מחירים ענקיים ולכן הדבר הראשון שעליכם להגדיר לעצמכם הוא התקציב.

תקציב – טבעות אירוסין מתחילות מאלף ₪ ויכולות להגיע להרבה יותר. עליכם להגדיר את התקציב שיש לכם לצורך זה ולא למשכן את הדירה של ההורים לשם כך. עוד יהיו לכם הוצאות רבות במהלך הדרך עד החתונה.

חנות – כדי למצוא טבעות אירוסין במחירים סבירים ובאיכות טובה יש לחפש במקומות עם מבחר גדול. הטוב ביותר הוא לחפש בחנויות היצרנים של טבעות מיהלומים ויש לא מעט כאלה בבורסה ליהלומים ברמת גן. חנויות אלה  מחזיקות מבחר גדול במחירי יצרן.

מידה – יש להשיג טבעת של בת הזוג כדי לדעת את המידה המדוייקת של האצבע שלה ולעשות זאת מבלי שהיא תרגיש. אפשר להתאים את הטבעת גם לאחר המסירה, אבל אם יש אפשרות התאימו אותה לפני.

עיצוב – טבעות אירוסין מגיעות במגוון רחב של עיצובים והמבחר גדול במיוחד. אם אתם לא בטוחים לגבי העיצוב שיהלום את בת הזוג שלכם קחו איתכם חברה שלה או בת משפחה שלה שתעזור לכם לבחור את הטבעת שתתאים לה במיוחד.