טבעת אירוסין מחיר


הסבר קצר על המנהג וההיסטוריה של טבעות האירוסין

המנהג של החלפת טבעות וענידת טבעת ליד האישה כסמל לאהבה ולאירוסין הוא לא מנהג מודרני כל כך – ומקורותיו של המנהג הזה באימפריה הרומית. כבר לפני יותר מ-2000 שנים, נהגו בני האצולה באימפריה הרומית לקנות את האישה מאביה או ממנה עצמה – בענידת טבעת זהב לאצבעה. מאז ועד היום, הפכה הטבעת, וספציפית טבעת היהלום, לתכשיט שמסמל אהבה, זוגיות, ואת הכוונה העתידית להינשא. לכן מדובר, ככל הנראה, בתכשיט החשוב והמשמעותי ביותר בחברה המודרנית, והישראלית כחלק ממנה.


מדוע אנחנו משלמים על טבעת אירוסין מחיר גבוה?

ישנם שני גורמים משמעותיים שגורמים לנו לשלם על טבעת אירוסין מחיר גבוה יחסית, והופכים את ההשקעה בטבעת להשקעה גדולה ומשמעותית. אחד מהם הוא חשיבות הטבעת – הטבעת מסמלת את האהבה והזוגיות שלנו, ואת הכוונה שלנו להתחתן – ולכן יש לטבעת אירוסין מחיר גבוה – בהתאם למידת ההשקעה שלנו בקשר שלנו. הגורם השני הוא מה שמרכיב אותה – חומרי גלם כמו זהב וכמובן יהלום. היהלום הוא מצרך יקר המציאות – הקשה, המבריק והיפה בעולם – ושיבוץ שלנו גורם לכך שיהיה לטבעת אירוסין מחיר גבוה.


האם ניתן לשלם על טבעת אירוסין מחיר נמוך יותר?

בניגוד לאמונה הרווחת, בהחלט ניתן לשלם על טבעת אירוסין מחיר הוגן שלא יחורר את הכיס שלנו בצורה משמעותית, ואפילו לא צריך לוותר על הזהב או על היהלום בדרך. אם אנחנו יודעים היכן לקנות, ומתנהגים בצרכנות חכמה ובהשוואת מחירים גם בתחום זה – נוכל לבסוף למצוא טבעת יפה שבמחיר שלה אנחנו יכולים לעמוד. בכל מקרה – חשוב שנזכור שטבעת אירוסין היא השקעה (בתקווה) חד פעמית, מה שהופך אותה לסוג ההשקעות שלא כדאי להתקמצן דווקא עליהן. כשנקנה את הטבעת הנכונה – נבטיח שחיי הנישואין שלנו יתחילו בצורה הנכונה.