כורסאות המתנה

המשרד בעיניים של הלקוח

נסו רגע לערוך תרגיל מחשבתי קטן. נסו לדמיין את המשרד המוכר לכם, בו אתם שוהים שעות רבות בכל יום, ימים רבים בכל שנה, מהעיניים של לקוח שנכנס לראשונה למשרד. מבחינתכם החלק המרכזי של המשרד הוא מן הסתם השולחן שלכם, עם ציוד המחשוב והכיסא המשרדי והמזכרת הקטנה מהטיול המשפחתי בחו"ל. אולם עבור הלקוח שלכם, מדובר במקום חדש שבו דברים שונים תופסים את העין. הדבר הראשון שלקוח רואה כאשר הוא נכנס למשרד הוא את פינת ההמתנה ללקוחות. עצרתם רגע לחשוב על המשמעות של פינה זו עם כורסאות המתנה ומתקן המים הקרים? אם לא – זה הזמן להתחיל להקדיש לה מחשבה, כי הרושם הראשוני של המשרד שלכם מתחיל בדיוק שם.

עיצוב נכון של פינות המתנה

יש הטוענים כי עיצוב של פינות המתנה במשרדים זו אומנות של ממש. זה אולי נשמע פשוט – קונים כמה כורסאות המתנה באיקאה, שמים איפה שיש מקום ובזה נגמר העניין. אולם למעשה מדובר בעסק מורכב קצת יותר. פינת ההמתנה צריכה להיות קודם כל נעימה ונוחה, מותאמת גם להמתנה ממושכת. לא הייתם רוצים שלקוח יכנס אליכם עצבני רק כי הוא חיכה חצי שעה על כורסא שעשתה לו כאבי גב. יחד עם זאת, העיצוב של כורסאות המתנה צריך להיות מותאם למסר שהמשרד רוצה לשדר- מקצועיות, יוקרה, איכות וכדומה. בנוסף, יש לבחור נכון את הצבע והגודל של הכורסאות כך שיתאים בצורה הטובה ביותר לחלל בו הן נמצאות.

היכנסו וצפו! רעיונות מדהימים לעיצוב המשרד:

פינות ההמתנה הן הפנים של המשרד

פינות המתנה הן הדבר הראשון בו נתקל הלקוח לפני שהוא פוגש את עובדי המשרד. מכאן נובעת החשיבות של יצירת פינות המתנה נוחות עם כורסאות המתנה נעימות, בעיצוב הנכון שישרה אווירה מקצועית, עניינית ונינוחה כאחד.