כך חוסכים על עיצוב של גני אירועים במרכז

חיסכון כספי על גני אירועים במרכז הוא פונקציה של השקעת זמן ומשאבים. אם משקיעים את הזמן בהשוואה נכונה בין גני אירועים, בקבלת הצעת מחיר מסודרת בחלוקה לפי תקופות ותאריכים ובאיסוף המלצות אובייקטיביות – מגדילים את הסיכוי לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על איכות האולם והאירוע. יתרה על כך, בחירה נכונה של גני אירועים במרכז גם דורשת סבלנות כי היא מאפשרת לבדוק לעומק את היתרונות והחסרונות של כל מקום.

כיום למשל ברור שכדאי לתת עדיפות לגני אירועים ברמה גבוהה, מאשר לגני אירועים שאין עליהם המלצות. מטבע הדברים, גני אירועים במרכז עם המלצות יעלו יותר בהשוואה לגני אירועים רגילים -אך התוצאה שווה את הפער. הסיבה לכך היא שכאשר האורחים והמוזמנים מגיעים לגני אירועים ברמה גבוהה, הם מרגישים בנוח כבר מהרגע הראשון וכך האירוע כולו משתדרג.

חיסכון באמצעות שינוי תאריכים

השוואה נכונה בין גני אירועים במרכז מחייבת קבלת הצעת מחיר מכל מקום בנפרד. מצד שני, לא חייבים לקבל הצעות מחיר מכל גני האירועים ועדיף להתמקד רק ב-2-3 רלוונטיים. לאחר שמסננים בין גני אירועים במרכז לפי זמינות, אפשר גם להשתמש במידע הקיים על פערי מחירים לאורך השנה ולנסות לחסוך בהוצאות.

כיום למשל ידוע שהשכרת גני אירועים בקיץ עולה הרבה יותר מאשר בחורף. יתרה על כך, אפילו שינוי קל יחסית של כמה ימים בתאריך האירוע יכול להשפיע על התקציב כולו. מבחינת רוב בעלי האירועים לא אמורה להיות לזה משמעות דרמטית, כי בדרך כלל אפשר להזיז את התאריך ולשריין אחד חדש. אם עושים זאת מוקדם ולפני שחותמים על חוזה מול גני אירועים במרכז, חוסכים בהוצאות מיותרות ונשארים בתוך מסגרת התקציב שנקבעה מראש.