לוחות פוליקרבונט להגנה על שטחים מלמעלה

אם אתם תלכו לחממות, לבריכות שחיה, למבנים תעשייתיים, לגני ילדים, ואפיל לחצרות הפרטיות של החברים שלכם – אתם תגלו שיש דבר אחד אשר משותף לכולם: הם התקינו לוחות פוליקרבונט לטובת הגנה מפני תאי האקלים (הדגש על השמש, אך גם הגשם), והם נהנים פשוט מכל רגע. אולם, מהם בכלל לוחות פוליקרבונט? למה משתמשים בהם? מהם התכונות המיוחדות של הלוחות הללו? בואו ונבין מהם הלוחות הללו וכיצד אתם יכולים להפיק מהם לא מעט!

הכירו את הפוליקרבונט

כשמדובר על לוחות פוליקרבונט, הכוונה היא לחומר פולימרי, שהוא למעשה שייך למשפחת החומרים הפלסטיים. החומר הזה, שמיוצר באופן מלאכותי, מצטיין בשורה ארוכה של תכונות יוצאות דופן. בין השאר, לוחות פוליקרבונט מצטיינים בהגנה מעולה מפני השמש. הלוחות יודעים לחסום עד כ90% מקרינת הUV של השמש. זה אומר שאפשר לשבת מתחת לגג שקוף לגמרי שעשוי מפוליקרבונט, ולמעשה לקבל הגנה מצוינת מפני השמש! מובן שלכן משתמשים הם במקומות רגישים מאד כמו חממות צמחים, בריכות שחיה, וכיו"ב.
מעבר לכך, לוחות פוליקרבונט מצטיינים גם בעמידות מעולה נגד הגשם ולכן הם מהווים משטח טוב להגנה בכל מזג אוויר אפשרי בישראל. תוסיפו על זה את העובדה שמדובר על חומר שהוא איננו דליק ונחשב לבטיחותי במיוחד, ואף לא יקר מידי – וקיבלתם חומר מצוין שיוכל לשמש אתכם ללא מעט מטרות בחוץ!

הבחירה שמועדפת על הרוב

כיום, יש נטייה גוברת להתקין לוחות פוליקרבונט במתחמים בים ומגוונים – בין אם לשימוש עסקי, שימוש פרטי, או שימוש ציבורי. אין ספק שבעתיד אף נוכל לראות שכלולים נוספים בלוחות הפוליקרבונט, ואף נראה מקצה שיפורים נוסף בתכונות של החומר המיוחד הזה. אתם מוזמנים עם זאת כבר עכשיו להצטייד בלוחות המתאימים, כדי שתממשו את המטרה שלכם כמה שיותר מהר.

לוחות פוליקרבונט