מיטות זוגיות מעוצבות

המיטה בחדר השינה היא אחד מפריטי הריהוט החשובים ביותר בשל שתי סיבות עיקריות- הסיבה הפונקציונאלית והסיבה האסתטית. שתי סיבות אלה יחד וחשיבותן, מהוות הבסיס לכך שיש להשקיע ברכישת מיטה זוגית, לערוך סקר שוק ולבחון אותן ואת התאמתן אליכם טרם רכישתן.

האלמנט האסתטי

לאור גודלה של המיטה הזוגית, הינה מרכיב אסתטי מרכזי בחדר השינה שלכם. היא קובעת את הסגנון של חדר השינה ומכתיבה את הסגנון של שאר פריטי הריהוט שבחדר השינה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מיטות זוגיות מעוצבות, לפי סגנונות משתנים, חומרים אחרים- כגון עץ, נירוסטה, מתכת, נחושת, פלסטיק וחומרים נוספים ועוד. כל אלו לא רק קובעים את סגנון המיטה הזוגית אלא גם את המחיר שלה, שכן ככל שמדובר בחומרים מורכבים ויקרים יותר, כך מחיר המיטה כולה יעלה, כמו גם, העבודה שהושקעה בתכנון ראש המיטה ורגלי המיטה. משל, במידה ורגלי המיטה עשויים עץ מגולף, עם חריטות ייחודיות וציפוי לכה, אזי שכנראה עלות המיטה תהיה גבוהה יותר מאשר בסיס מיטה פשוט מעץ רגיל ללא אלמנטים עיצוביים. כדאי מאד לנסות להתאים את עיצוב המיטה לסגנון האישי שלנו ולפיו לארגן את יתר חדר השינה- את השידה, הטואלט אם יש, הארון וכדומה.

היכנסו וצפו! חדרי שינה מדהימים מעוצבים:

האלמנט הפונקציונאלי

בסיס המיטה מהווה המשטח עליו מניחים את המזרון. חשוב מאד להתאים את בסיס המיטה לשימוש שלנו, למשל, לאנשים שמתקשים עם עלייה למיטה גבוהה מהרצפה, מומלץ לקחת זאת בחשבון בעת רכישת בסיס המיטה. על בסיס המיטה להיות יציב, איכותי ועמיד כך שלא תידרש החלפה שלו תוך זמן קצר, שכן בסיס מיטה הוא פריט ריהוט אשר יכול להישמר במצב שימושי למשך שנים רבות כך שרבים יוכלו ליהנות ממנו.