מיסטיקנים און ליין – אבני קריסטל וצ'אקרות

מה זה צ'אקרה?

צ'אקרה זו אנרגיה מעגלית הסובבת סביב צירה. לפי תרבות המזרח העתיקה, גוף האדם מחולק לכמה אזורים של אנרגיה שפועליים יחד לאיזון הגוף. כל אזור כזה נשלט על ידי צ'אקרה. גוף האדם שאינו מאוזן מבחינה נפשית, גורם חסימת כניסה ופליטה של הצ'אקרות. אדם שבריא בגוף ובנפש, הצ'אקרות שלו פתוחות ומתחדשות כל הזמן ומתחזקות. צ'אקרות סגורות יכולות להזיק לנו, לכן חשוב להיות ערים לעניין זה ולפתור את מצב האיזון בגופינו. אבני הקריסטל יכולים לעזור בפתיחה של הצ'אקרות ובאיזון הגוף. לכל חלק כזה בגוף יש צבע שונה. כדאי להתאים את צבען של אבני הקריסטל לצבע הדומיננטי בכל אזור בגוף. האבנים החזקות האלה ובעלות העוצמה המיסטית, יביאו את גופינו לאיזון מקסימלי, יפתחו לנו את הצ'אקרות ויוסיפו עלינו אנרגיות חיוביות. הצ'אקרות מחולקות לפני האזורים בגוף.

צ'אקרה בשפות המזרח פירושה גלגל. יש מאות צ'אקרות בגוף, אבל שבעה מרכזיות. צ'אקרות הן המרכז של כוח החיים ושל אנרגיות מיסטיות. הצ'אקרות מסונכרנות עם מערכת העצבים וכך בעצם נוצר הקשר עם הגוף הפיזי. בתחילת הטיפול באבני קריסטל משפיע התהליך על הרגש המיסטי ועל הנשמה ורק אז על הפיזי. כשאדם שלם בנפשו, גופו גם כן מבריא.

איך משתמשים באבנים? כיצד מחברים אותם לצ'אקרות בגוף שלנו?

בשלב ראשון, נבחר אבן ממבחר האבנים המוצע כאן, אבן אחת לכל צ'אקרה. הסוד בבחירת האבנים הוא אינטואיציה, שוב אינטואיציה וגם עוד קצת אינטואיציה. כשאתם נמצאים בחנות האבנים, הסתכלו על האבנים ובחנו אותם. האבנים שמושכות אתכם הכי הרבה לבחור בהן, הן אלה שאותן אתם צריכים.

לאחר מכן, בשלב השני, הכינו עצמכם לתהליך של כיוונון עם כל אחת משבע האבנים שבחרתם. תהליך הכיוונון משמעו להחזיק אבן בכף יד (בכל פעם אבן בודדת אחת), לעצום את העיניים ולהתרכז, עד שאתם מרגישים קרן מיסטית של חום שמועברת מהאבן אל הצ'אקרה שבגופינו. חשוב לחשוב על צבעי האבנים אל מול צבעי הצ'אקרות, ועל התכונות של האבנים. כמובן שנתחיל עם האבן שמתאימה לצ'אקרה הראשונה ונטפס הלאה עם האבנים והצ'אקרות עד הצ'אקרה האחרונה, "הקראון". בשלב האחרון, חשוב מאוד לעשות מדיטציה עם האבנים להשלמת הפעולה ולהשגת התוצאות הרצויות.

 מומלץ לכל אחד, לצאת קצת מהקיבעון של החיים ולנסות גישות חדשות, רעיונות חדשים ואפשרויות אחרות. אתם יכולים לבקר באתר מיסטיקנים און ליין אשר יפתח בפניכם עולם קסום של קריסטלים, אבנים, צ'אקרות, מדיטציה ומיסטיקה. המיסטיקנים יוכל לעזור לכם להתחבר לצ'אקרות בגוף וללמד אתכם כיצד לבצע מדיטציה.