סלונים מעוצבים יוקרתיים

נשאלת השאלה – איך בוחרים סלונים מעוצבים? לבחירת רהיטי היוקרה אשר ישדרגו את המראה הסופי של הסלון שלכם – החלל שרובכם מבלים בו הכי הרבה בבית, ישנה חשיבות מרבית, אבל חשוב לא להתבלבל ולהפחית מהחשיבות של האלמנטים הנוספים. כן, אלו שיוצרים את הדבר החשוב בעת עיצוב פנים לבית – הרמוניה. קודם כל, חשוב להתחשב בגודל החלל שהרי אם אנחנו מדברים על סלון אינטימי וקטן, לא תרצו להעמיס עליו בחפצים וברהיטים, יפים ככל שיהיו, במקרים שאכן מדובר על חלל קטן, מעצבי פנים בדרך כלל ישימו דגש מיוחד על הצבעים, הווה אומר – צביעת הקירות ובחירת תאורה נכונה שתספק תחושת מרחב. מעבר לבחירת צבעים הרי שהאלמנט הנוסף שנחשב כחלק בלתי נפרד מתוך הפריטים של הסלון יהיו הווילונות. כאשר הלקוח ומעצב הפנים ירצו ליצור אווירה רגועה יותר, עדינה, ליצור מעין חוצץ , הרי שהווילונות יספקו את הפתרונות הטובים ביותר לכך. בדרך כלל, פריטים נוספים יהיו אגרטלים וכריות לסלונים.

בחירת סלון יוקרתי לבית שלכם –

חשוב לזכור, שרהיטים יוקרתיים, כלומר סלונים מעוצבים יוקרתיים, בסופו של דבר יחסכו לכם הרבה עלויות וזאת מפאת הסיבה שרהיטים נעשים באופן אישי עבור הלקוח הם נעשים בסטנדרט אחר לגמרי והרבה יותר גבוה מאשר ייצור תעשייתי וכללי של רהיטים. רהיטי יוקרה הם רהיטים אשר מחזיקים לאורך הרבה שנים הן מבחינת האיכות שלהם והן מבחינת היופי שלהם.

היכנסו וצפו! רעיונות פשוט מדהימים ליצירת סלונים מעוצבים:

אם מדובר על סלונים מעוצבים בנגיעות של עיצוב מודרני הרי שמומלץ מאוד שהסלון שנבחר יהיה בעל קווים דומים. אם מדובר על חלל בעל נגיעות של עיצוב כפרי, הרי שנבחר רהיטים וסלון בגוונים כפריים יותר. בכל מקרה בחירת החלון תתבצע על פי גודל החלל לצד הצרכים של הלקוח, כלומר כמה פעמים ביום אתם יושבים בסלון? בכמה נפשות מדובר? וכדומה.