סנטף לפרגולה – הכיסוי המושלם

פרגולות לרוב עשויות מעץ או מעץ בשילוב מתכת. חומרים אלו עלולים להישחק כתוצאה מחשיפה לפגעי הזמן. עץ עלול להתרחב כתוצאה מהצטברות נוזלים, ומתכת עלולה להחליד עם הזמן. על מנת להגן מנזקי הזמן, אנשים רבים בוחרים להוסיף סנטף לפרגולה שלהם. סנטף הוא יריעה קשיחה של חומר פולימרי, שמוסיפים מעל הפרגולה. הסיבה להוספתו היא בעיקר על מנת להגן על הפרגולה עצמה וגם על מה שמתחתיה, מפני נזקים של גשם ושל לכלוך מבחוץ.

מהם היתרונות של הוספת סנטף?

מעבר להגנה על הפרגולה, לסנטף יש מספר יתרונות חשובים:
• דקורטיביות – סנטף לפרגולה יכול להגיע בשלל צבעים ודגמים. הצבעים נשמרים לאורך שנים ואינם דוהים או נשחקים. ניתן לשלב את הצבעים על מנת להתאים את הסנטף לעיצוב של שאר המבנה. בנוסף, אם מעוניינים בו אך עדיין לא רוצים שייראה, ניתן להתקין סנטף שקוף לחלוטין.
• שומר על אזור מואר – הסנטף הוא שקוף למחצה. בזכות תכונה זו, בשונה מכיסויים אחרים לפרגולות הוא מאפשר מעבר של אור שמש אל מתחת לפרגולה, וכך שומר על נראות האזור.
• מוצר עמיד במיוחד – היות וסנטף לפרגולה עשוי מפוליקרבונט, שהוא חומר שאינו מגיב עם הסביבה, מדובר במוצר שיכול להחזיק מעמד שנים רבות ללא צורך בתחזוקה מיוחדת. גם הסופה החזקה ביותר לא יכולה לשבור אותו.

ההתקנה של סנטף היא פשוטה ומהירה

סנטף לפרגולה הוא מוצר שמאפשר התקנה מהירה במיוחד. זאת הודות לכך שהוא משלב בין קלות משקל לבין אי יכולת להישבר. ההתקנה יכולה להתבצע בזמן קצר במיוחד. מומלץ שאת ההתקנה יבצע איש מקצוע אשר יוכל להתקין את הסנטף בצורה אסתטית ובטוחה. התקנה על ידי אנשי מקצוע תגרום לפרגולה להיראות מעולה לאורך שנים רבות.

סנטף לפרגולה