ספות פינתיות מעוצבות

ספות פינתיות יכולות להתאים לעוד מקומות מלבד הסלון. אמנם בסלון הן יתאימו באופן די טבעי אך זה לא נכון לכל סלון. אם אתם מבולבלים האם הספות הללו מתאימות לכם או לא, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת. נדבר על כמה פרמטרים חשובים מאוד לבחירה הספות שיעזרו לכם במשימה.

לאן מתאימות ספות פינתיות?

ספות פינתיות מעוצבות יכולות להתאים לסלונים פינתיים כאשר זו ההתאמה המושלמת. כמובן שספות פינתיות יכולות להיות בכל סלון אחר אך ההתאמה יכולה להיות מעט מוזרה ותצטרכו להתרגל אליה. כאשר הספות הפינתיות לא צמודות לגמרי לקיר זה יכול ליצור חלל די מוזר מאחוריהם, ולעתים אם תצמידו אותן לקיר הן יהיו רחוקות מאוד מהטלוויזיה וגם אז הצורה לא תהיה ברורה. בכל מקרה אתם צריכים לקחת את המידות של הסלון, להשוות ולבחור. רק כך תעשו את זה בדרך הכי נכונה.

היכנסו וצפו! מהפך בסלון, לפני ואחרי:

ספות שאפשר גם לשכב עליהם

ספות פינתיות יכולות להיות נוחות מאוד לישיבה אך מלבד זאת הן יכולות להיות גם אחלה של מיטה. אנו לא מדברים על ספות נפתחות כי הן בדרך כלל לא מגיעות בסט ואי אפשר לפתוח אותן למיטה בשום צורה. עם זאת יש ספות פינתיות שלא צריך לפתוח כלל כדי לשכב עליהן אלא פשוט להזיז מהן את הכריות כדי שיהיה יותר מקום. אלו יהיו ספות נהדרות כפתרון שינה אלטרנטיבי.

ספות שיכולות להיפתח למיטה

אם אתם רוצים ספה שנפתחת למיטה תוכלו לבחור שתיים כאלו ולהציב אותן בפינה של הסלון. יש סלונים ספציפיים שיכולים להתאים לפינה ואם זה מה שהבית שלכם צריך אז חפשו אותם. ספות פינתיות כאלו יכולות להיות פתרון נהדר לדירות שותפים או לדירות של זוגות צעירים ולמעשה המחיר שלהם די דומה.