ספסלי עץ מעוצבים

ספסלי עץ הם ספסלים עשויים מעץ והם יכולים להתאים מאד לגינה, לאזורים ציבוריים או אפילו לתוך הבית שלכם. המשותף לספסלים הוא החומר שמהם הם עשויים, אך מעבר לכך אתם יכולים לראות כי כל ספסל מביא איתו משהו מיוחד. ישנם ספסלים שנראים כמו פסלים בשל העיטורים שלהם וישנם ספסלים במראה מרובע יותר וכל ספסל מתאים לאזור אחר ולאנשים אחרים. אתם צריכים למצוא את הספסל המתאים ביותר לכם ולאזור בו תניחו אותו.

קריטריונים בבחירת ספסלי עץ

ישנם כמה קריטריונים שכדאי להתייחס אליהם לפני שאתם מתחילים לחפש אחר ספסלי עץ מעוצבים.

    • ·         גודל המקום – כדי לבחור את הספסל הטוב ביותר עבורכם מתוך מגוון של ספסלי עץ אתם צריכים לבחון את גודל המקום שלכם. אם יש לכם מגבלות שונות אתם צריכים להביא אותן בחשבון וכדאי מאד למדוד את השטח לפני שמגיעים לרכוש את הספסל.
    • ·         צבע – אפשר למצוא ספסלי עץ במגוון צבעים ואתם צריכים למצוא את הגוון או הצבע שמתאים לכם ולסביבה בה אתם מניחים את הספסל. כך אם אתם מתכננים לשים את הספסל שלכם בין עצים עבותים יכול להיות שתרצו ליהנות ממראה של צבע עמוק וכך להעניק מראה משלים או לחילופין יכול להיות שתחפשו דווקא אחר עיצוב קליל יותר שייתן קונטרה לתחושת העומק במקום.

היכנסו וצפו! הגינות הביתיות המדהימות בעולם:

  • ·         שכבות הגנה – ככל שהמקום חשוף יותר לשמש חזקה ולגשם או מפגעים נוספים כך חשוב יותר שתהיה הגנה מתאימה לספסל שאתם בוחרים. אתם יכולים לבקש לקבל מידע מהחנות על כל ספסל שאתם רואים וכדאי מאד שתבחנו גם איזה עיבוד עבר כל אחד וזאת כדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים את הבחירה הטובה ביותר עבורכם.