עיצוב לוגו מוצלח

לוגו – הבסיס של כל עסק מוצלח

עיצוב לוגו מהווה יסוד בסיסי ראשוני וחשוב ביותר, כאשר מדובר על עיצוב תדמית ומיתוג של כל עסק וחברה. תפקידו של הלוגו המעוצב הינו יצירת המותג, זהו הסמל הראשון אשר נתקלים בו ומכאן שהוא זה שגם ייחרט בזיכרונו של הלקוח.

עיצוב לוגו – לקלוע לקונספט שלכם

כאשר מדובר בעיצוב לוגו, חשוב שהמעצב הגרפי אליו תפנו ידע לבחור עבורכם את העיצוב המתאים ביותר עבור העסק שלכם, תוך תהליך מוקפד  של התאמה אישית אשר יקלע למטרה אליה אתם מכוונים.

כמו כן  בזמן תהליך עיצוב הלוגו, חשוב שתרגישו כי  יש מי שמבין אתכם, על מנת להבטיח מיתוג מוצלח ביותר למוצר מנצח.

חשיבות השפה הגרפית האחידה

השפה הגרפית של הלוגו שלכם הינה הרושם הראשוני שהחברה שלך משאירה אצל הלקוח.
לוגו מקצועי המשדר את מהות החברה, ומייצג את תחום פעילות החברה הינו חשוב ביותר.
קונספט, סגנון, צבעים, פונטים, סמלים, גודל וצורה כל אלו הופכים את הלוגו שלך למותג שייחרט בתודעה אצל קהל היעד שלך וישדר אמינות ומקצוענות ויבדל אתכם משאר המתחרים

עיצוב לוגו – סגנונות מרכזיים

קיימים שלושה סגנונות מרכזיים לעיצוב לוגו הסגנון המוחשי, הסגנון הסימבולי והסגנון הטיפוגרפי.
הסגנון המוחשי עבור עיצוב לוגו הינו ציור שמתייחס אך ורק לשם החברה או העסק. לאור המאפיין הקונקרטי של סגנון זה , הוא מתאים בעיקר לחברה או עסק אשר עוסקים בקו אחיד וברור , אשר עוסקים בסוג פעילות אחד בלבד.

הסגנון השני של עיצוב לוגו סימבולי, אינו מבוסס על מלל או דימוים.  זהו סגנון מופשט  אשר מעודד אסוציאציות רחבות יותר הקושרות סביב המוצר או הנושא המרכזי של החברה/עסק.. עיצוב סימבולי נעשה בעיקר עבור ארגונים וקבוצות גדולות אשר מתעסקים בתחומים רבים ומגוונים.

הסגנון השלישי הינו הסגנון הטיפוגרפי, כאשר שם העסק או החברה מוצגים באופן גרפי, כך ששם העסק או החברה מדברים בפני עצמם.