פוליש מקצועי לדירה

כיצד מתבצע פוליש לדירה?

פוליש לדירה היא פעולה שכל אחד צריך לבצע בגלל היתרונות הרבים שלה, אך כדי לפזר את הערפל נסביר לכם תחילה כיצד היא מתבצעת. פוליש לדירה היא פעולה שיכולה להתבצע אך ורק עם מכונת פוליש כאשר המכונה הזו לא חיבת להיות גדולה, כך שהיא יכולה להיות מאוחסנת גם בבית בלי בעיה. המכונה משייפת תחילה את הרצפה על ידי המברשת החזקה שלה ולאחר מכן נמרחת שכבת וקס בעובי של כמה מילימטרים בודדים.

היכנסו וצפו! הבתים המדהימים ביותר בכל הזמנים:

מה היתרונות של הפוליש?

פוליש לרצפה היא אחת הפעולות המשתלמות ביותר כי בעזרתה ניתן להרוויח כמה דברים במכה אחת. למשל, מצד אחד פוליש לדירה שלכם תעצב אותה מחדש כי הברק מהרצפה לא יהיה כזה שניתן לפספס. מצד שני הרצפה גם תהיה הרבה יותר עמידה, כי שכבת הווקס או הקריסטל שנמרחות ישמרו עליה מפני שריטות, מה גם שהיא ממלאת את השריטות הישנות שהיו עליה. אם נראה לכם שזה הסוף אז ממש לא, כי פוליש לדירה מתחילה גם בשיוף של השכבה העליונה שלה מה שלמעשה מנקה אותה ביסודיות ומאפשר את המשך התהליך.

כמה הפוליש עולה בממוצע?

פוליש מקצועי לדירה יכול לעלות בין 10 שקלים ועד 30 שקלים למטר רבוע אם מדובר על פוליש וקס. אם מדובר על פוליש קריסטל המחיר יכול לנוע בין 40 ועד 60 שקלים למטר רבוע. הפוליש לדירה אמנם יהיה יקר יותר אם מדובר על קריסטל אך בכל זאת יש סיכוי טוב שהוא יהיה משתלם יותר בגלל שהוא עמיד יותר לטווח הארוך. פוליש קריסטל יכול להחזיק גם שנה שלמה בעוד פוליש וקס יש לחדש כל 3-4 חודשים בממוצע.