פינות אוכל נפתחות

כל מה שצריך לדעת על פינות אוכל נפתחות

פינת אוכל נפתחת נחשבת לאחד הרהיטים המבוקשים ביותר עבור עיצוב חלל הפנים של הבית. קודם כל, רהיט מן הסוג הזה יכול להתאים לחללים שונים בבית: החל מהמטבח, דרך פינת אוכל ייעודית ועד הסלון. כל עוד פינת האוכל משתלבת בתוך הבית בצורה אלגנטית ואף מאפשרת לשדרג את חלל הפנים בלי שזה יגרום לחריגה מתוך מסגרת התקציב, אין ממש סיבה לוותר עליה.

חוץ מזה, פינות אוכל נפתחות זוכות להצלחה כי הן משלבות בין פונקציונאליות ואסתטיקה. מצד אחד, זה רהיט פונקציונאלי מאוד שנפתח ונסגר לפי הצורך של הלקוחות ומספר הסועדים שיש סביב השולחן בכל רגע נתון. מצד שני, זה גם רהיט מעוצב שקשה להתעלם מהנוכחות שלו בחלל הפנים של הבית. אז עם רהיט כל כך מגוון, לא פלא שיש גם דגמים שונים של פינות אוכל נפתחות.

היכנסו וצפו! בניינים משוגעים בעולם:

איך בוחרים פינות אוכל נפתחות?

השאלה המתבקשת היא מה צריך לדעת על מנת לבחור בצורה נכונה פינות אוכל נפתחות. בפועל, יש המון סוגים שונים של פינות אוכל וגם הבדלים יחסית גדולים בין הדגמים הנפוצים. אז כדי לבחור פינות אוכל כאלה, לא מספיק להתייחס רק אל המחיר שלהן או אל סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו על מנת לבנות אותן. במקום זה, צריך להכניס אל המשוואה גם את הטעם האישי של הלקוח וכמובן את סגנון העיצוב שכבר קיים בבית.

אם סגנון העיצוב הקיים בבית הוא כפרי, רצוי לתת עדיפות לדגמים של פינות אוכל נפתחות מעץ. בסגנון עיצוב מודרני, אפשר לבחור דגמים של פינות אוכל נפתחות שבהם אלומיניום משולב במתכת או זכוכית. לחילופין, אפשר גם לעצב פינות אוכל בהתאמה אישית מול נגר.