שולחן אוכל נפתח זכוכית

מתכנסים סביב שולחן אחד

המשפחה הישראלית מאופיינת בכך שהיא משפחה שהיא מצד חד גדולה יחסית לנהוג בעולם המערבי ומצד שני גם מאוד אוהבת להיפגש לעיתים קרובות. יחד עם זאת, הדירות והבתים בישראל הם לאו דווקא גדולים ומרווחים. כיצד אפשר לכנס משפחה גדולה שמגיעה לביקור לעיתים קרובות לארוחה סביב שולחן אוכל אחד בבית שהוא לא גדול? התשובה לשאלה זו היא שולחן אוכל נפתח זכוכית. שולחן אוכל נפתח מאפשר אירוח מכובד וחגיגי במיוחד של אורחים רבים במקביל. יחד עם זאת, במשך רוב ימות השנה אותו שולחן יכול להיות מאוחסן בגודל קטן יותר כך שלא יתפוס הרבה מקום בבית.

סוגי שולחנות אוכל נפתחים

העולם של שולחנות האוכל הוא עולם מגוון עם אפשרויות כה רבות שאפשר ללכת לאיבוד. לכן אנחנו כאן כדי לעשות לכם מעט סדר בכל הסיפור הזה. ראשית, אפשר לחלק את שולחנות האוכל הנפתחים לסוגים לפי הצורה שלהם – שולחנות אוכל נפתחים מעוגלים לעומת כאלו מרובעים וכאלו מלבניים. שנית, תצטרכו לבחור לא רק את הצורה של השולחן אלא גם את חומר הגלם הבסיסי שלו – שולחן אוכל נפתח זכוכית או דווקא שולחן אוכל מעץ? תוכלו לבחור גם מסגרות מתכת שונות או שילוב בין החומרים השונים בקומבינציות שונות ומעוצבות. כמובן שאילו רק הבחירות הבסיסיות ולאחר שתבחרו צורה וסוג תצטרכו להיכנס לעומק לסוגיית העיצוב.

היכנסו וצפו! שולחנות אוכל מדהימים:

למי מתאים שולחן אוכל נפתח?

שולחן אוכל נפתח זכוכית מתאים לאלו שרוצים רוב הזמן שולחן אוכל קטן וחמוד שיוצב במיקום ספציפי בחדר האוכל או בסלון, אולם כאשר מגיעים אורחים הוא יוכל להיפתח לגודל גדול יותר שיכיל בנוחות את כולם, כולל השגת האפקט החגיגי והיוקרתי של שולחן הזכוכית המלכותי.