שירותי פוליש לרצפה

מידע חשוב על פוליש לרצפה

פוליש לרצפה הוא בין השירותים העיקריים שניתנים על ידי חברות ניקיון מקצועיות ברחבי הארץ. למרות שלא כל חברת ניקיון מבצעת גם פוליש, מדובר בשירות נפוץ עם יתרונות רבים. היתרון הבולט של פוליש בא לידי ביטוי בהגנה על הרצפה מפני בלאי ושחיקה, במניעת נזקים שנובעים מהצטברות של לכלוך ובמניעת הרס כימי ומכאני. עבודות פוליש מיושמות עם חומרים מעולים ותוך שימוש במכונות מתקדמות במיוחד.

המידע החשוב מבחינת הלקוח הוא שצריך לקבל המלצות על חברת פוליש ולא להסתפק בהצעת מחיר עקרונית בלבד. בניגוד למה שנהוג לחשוב, מחיר הוא לא האינדיקציה היחידה לתועלת של שירותי פוליש לרצפה. המחיר הוא רק פרמטר נוסף בעוד שורה ארוכה של שיקולים כגון רמת ניסיון, רמת מקצועיות, התחייבות לעמידה בלוח זמנים וכן הלאה.

מומלץ לבקש מבעל המקצוע להגיע לבית או לעסק ולקבל ממנו הצעת מחיר בכתב. הצעה כזו אמורה לחייב את בעל המקצוע לתכולות מסוימות ולמנוע עוגמת נפש מהלקוחות.

מתי משתמשים בפוליש וקס?

עוד מיתוס כוזב בתחום של פוליש לרצפה הוא שתמיד כדאי להשתמש בשיטה של וקס. האמת היא שפוליש וקס לא מתאים לכל סוגי הרצפות והוא בעיקר אינו מומלץ עבור קרמיקה. יש למעשה מקרים שבהם פוליש וקס עלול להסב נזקים בלתי הפיכים לרצפה, אך בעלי מקצוע מסוימים מסתירים זאת מהלקוחות במטרה להפיק רווח כספי גבוה.

גם כאן הפתרון הוא לתת עדיפות לחברה מומלצת ואמינה שיש מאחוריה כמה שנות ניסיון. במידה ולא יודעים עם איזה חברת פוליש ליצור קשר, אפשר לקבל המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה. מקורות מידע אמינים חוסכים זמן יקר בהשוואה בין שירותי פוליש לרצפה ובסופו של דבר גם מצמצמים הוצאות מיותרות.