לבנות כסאות בר

כל מה שצריך לדעת על כסאות בר

בחירת כסאות בר היא משימה מורכבת יותר מכפי שנהוג לחשוב. ראשית, יש הרבה דגמים שונים של כסאות כאלה ולא תמיד קל להכריע ביניהם. על מנת לקבל את ההחלטה המבוססת ביותר, צריך להגדיר את מסגרת התקציב. אחרי שמחליטים כמה כסף רוצים פחות או יותר להשקיע ברכישת כסאות מן הסוג הזה, מה שאפשר לעשות זה להיכנס אל עובי הקורה ולבדוק את מידת ההתאמה שלהם אל אופי השימוש.

התאמה אל אופי השימוש היא תנאי עבור רכישת כסאות בר לבית פרטי או לבית עסק. ההבדל הוא שבבית פרטי מביאים בחשבון את מידת ההתאמה של הכיסאות לכל בני המשפחה וגם לילדים, בעוד בבית עסק מתייחסים גם אל השיקול הדקורטיבי. בשביל לשלב בין השיקול הדקורטיבי לבין השיקול המעשי, מביאים בחשבון את היתרון של כל כסא ואת סוג העיצוב שאליו הוא מתאים.

היכנסו וצפו! האם זה באמת עובד? מכשירים מדהימים ומוזרים למטבח:

https://youtube.com/watch?v=E1dijmiAqlM

איך בונים כסאות?

עוד משהו שכדאי לדעת הוא שמשתמשים בהמון סוגים שונים של חומרי גלם בשביל לבנות כסאות בר. בעבר אמנם היו משתמשים רק בעץ מלא או בתחליפי עץ, אבל כיום יש גם פתרונות שמבוססים על מתכת, אלומיניום וכן הלאה. מלבד מידת ההשפעה של סוג חומרי הגלם על העמידות של כסאות בר, צריך לבדוק גם את המחיר.

אחרי שבודקים את המחיר של כסאות בר, מתייחסים אל האופן שבו הם מתכתבים עם סגנון העיצוב הקיים בתוך חלל הפנים. כאן גם אפשר לראות את ההבדל בין כסאות בר שמיועדים עבור המטבח, הסלון או פינת האוכל – לבין כאלה שאותם אפשר לשלב בחלל החוץ של המרפסת או הגינה. אז רק על בסיס כל המידע הזה, מגדילים את הסיכוי לבחירה מוצלחת של הכיסאות.