שולחנות מנהלים

שולחנות מנהלים לכל משרד

האמת היא כי מטבע הדברים בכל עסק ומשרד יש מנהלים ברמות שונות כאלה ואחרות, ולהם יש להתאים שולחנות מנהלים מתאימים. שולחנות מנהלים הם למעשה שולחנות עבודה מהודרים יותר משולחנות העובדים הרגילים או הפקידות של המשרד, ובמקרים רבים יש להם שימושים נוספים שמעבר לשולחן עבודה. מנהלים רבים זקוקים למקום למחשב וציוד משרדי נוסף על מנת לנהל את המשרד בצורה הטובה ביותר שניתן.

סוגים שונים של שולחנות מנהלים

כאשר חושבים על שולחנות מנהלים שונים, יש לזכור כי מדובר במגוון מאד רחב של אפשרויות אשר פתוחות בפניכם לבחירה, ולכן יש להתאים את השולחן הנכון למנהל הנכון על פי פרמטרים שונים וחשובים ביותר. תחילה יש לחשוב על שולחנות מנהלים אשר יתאימו לעיצוב הכללי של המשרד. כלומר, אם המשרד שלכם מעוצב באופן חדשני והיי – טקי עם ריהוט זכוכית ומתכת, קווים מינימאליסטים וחלונות גדולים עם תריסים וונציאניים ממתכת צבועה כסף, לא ממש יתאים למשרד המנהל שלכם שולחן מעץ כבד, למשל. התאמת שולחנות מנהלים לעיצוב המשרד היא מחוייבת מציאות, ואין לחשוב כי בחירת היקר ביותר היא בהכרח גם השולחן הטוב ביותר.

התאמה שנייה שיש לעשות היא התאמת השולחן לצרכים הפרקטיים של המנהל. אם המנהל מקבל בחדרו אנשים לישיבות יש להתייחס לכך בעת בחירת השולחן ואם על שולחנו אמורים להיות דרך קבע אביזרים מסויימים יש להתחשב בכך גם.

התאמה שלישית שיש לעשות היא לאישיותו של המנהל ולמסר שהוא רוצה להעביר לעובדיו ולקוחותיו. מנהל צנוע באופיו יבחר שולחן מנהלים שונה לחלוטין ממנהל מוחצן וראוותן.

כך או כך בחירת שולחנות מנהלים מומלץ לעשות יחד עם סגל ההנהלה ולא לכפות עליהם שולחנות מנהלים מן המוכן. יש משרדים שבהם שומרים על אחידות המראה וכך גם בבחירת שולחנות מנהלים, ויש משרדים שבהם פחות מקפידים על כך ולכל מנהל תהיה אפשרות בחירה מגוונת יותר. בכל מקרה חשוב לבחור שולחנות מנהלים יחד עם צוות ההנהלה כדי להגיע למצב שבו כולם מרוצים.