חדר שינה מעוצב – עבודה קלילה ומהנה לאורך כל הדרך

בחירת חדר שינה מעוצב כמו שתמיד חלמתם יכולה להיות משימה קשה ומייגעת או משימה קלילה ומהנה, תלוי איך תבחרו לעשות אותה. פגישה עם מעצב פנים, סקר שוק בין החנויות הרבות, בחינה של אינספור אתרי אינטרנט ועוד שלל פעולות אותן תצטרכו לבצע במהלך תקופה זו יכולים להיות מייגעים אך חשוב להבין שכל אלו נועדו להגשמת המטרה המקודשת של בחירת החדר הטוב ביותר עבורכם. כמו בתכנון טיול או בתכנון חתונה, גם תכנון חדר שינה מעוצב הבא שלכם חייב להיות מהנה וללא הרגשה שאתם חייבים לבצע אותו, הרי זה רצון שלכם.
למידע נוסף על חדר שינה מעוצב לחץ כאן.

הרמוניה היא מילת הקסם

כשמנסים לברור את העיצובים השונים מהקטלוגים מבינים דבר אחד: יש אינספור עיצוביים שמוצאים חן בעיננו. העיצובים כולם נראים לנו מרשימים מסיבה אחת פשוטה, הם מקיימים הרמוניה. כל הרהיטים מתאימים אחד לשני, הצבעים מתאימים בגוונים שלהם בכל חלל החדר, וגם האלמנטים שנמצאים בחדר מוסיפים לעיצוב הכולל. כך למשל אם יש חדר שינה מעוצב בעיצוב כפרי, חיפוי אבנים כפריות לקיר או אלמנטים כפריים יכולים להוסיף מאוד. גם אם יש לכם העדפה לריהוט או לאלמנט מסוים בחדר שהוא שונה הכרח מהצבע השולט נסו לדון על עוד אפשרויות עם מעצב פנים ולמצוא את הבחיר הטובה ביותר.

אל תשכחו את הנוחות

אנשים רבים עושים טעות מרה בכך שהם שוכחים את היעילות והנוחות של חדר השינה שלהם. חדר שינה מעוצב לא שווה כלום אם הוא לא נוח למי שישן בו. גם מבחינת ריהוט וגם מבחינת אופי הישנים בחדר, חשוב מאוד להתאים את החדר אליהם מבחינה פונקציונלית. אם כל בוקר מתחיל באיפור של רבע שעה, כדאי שהשידה והמראה יתאימו ויתנו מענה הולם ומסודר. אם מדובר בזוג שאוהב לצפות בטלוויזיה לפני השינה, חשוב שהיא תהיה ממוקמת בצורה נוחה ויעילה ולא בתוך ארון וכולה.